.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت طرح "انتخابات آزاد" از سوي هاشمي

سيد حميد روحاني‌ با اشاره به طرح کليد واژه "انتخابات آزاد" از سوي برخي چهره‌ها مانند هاشمي رفسنجاني گفت: به تعبير مقام معظم رهبري و نيز آيت‌الله جنتي در اين 34 سال جز آزادي در انتخابات چيزي نديديم، لابد هاشمي قبلا خودش مسئله‌اي داشته که اين مطالب را مطرح مي‌کند.
به گزارش شمال نیوز ،حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حميد روحاني‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،‌ درباره اهداف پنهان برخي از چهره‌ها مانند هاشمي رفسنجاني از طرح کليد واژه "انتخابات آزاد" و تکرار آن در داخل و خارج ‌از‌ کشور اظهار داشت: من نمي‌دانم که وي از طرح اين قضيه اهدافي داشته يا خير اما اگر هاشمي معتقد به اين مسئله است لابد در دوراني که خودش به قدرت رسيد انتخابات آزادي نبوده و او با تقلب رئيس‌جمهور شده که اکنون اين حرف‌ها را مي‌زند.

وي افزود: به تعبير مقام معظم رهبري و نيز آيت‌الله جنتي در اين 34 سال جز آزادي در انتخابات چيزي نديديم، لابد هاشمي قبلا خودش مسئله‌اي داشته که اين مطالب را مطرح مي‌کند.

رئيس بنياد تاريخ پژوهي انقلاب اسلامي درباره علت تغيير موضع برخي از مواضع بنيادي احمدي‌نژاد تصريح کرد: اصولا کساني که اصيل نيستند و تظاهر مي‌کنند خود به خود در کارهايشان تناقض به وجود مي‌آيد و همين باعث رسوايي آنها مي‌شود.

حجت‌الاسلام روحاني افزود: کساني که در کارشان اصيل بوده و مسير صحيحي را دنبال مي‌کنند، هيچ وقت دچار انحراف نمي‌شوند اما کساني که اصيل نيستند رو به تظاهر مي‌آورند.

وي اظهار داشت: اين افراد براي رسيدن به قدرت ابتدا يک جور حرف مي‌زنند زيرا قدرت اقتضا مي‌کند که به شدت ضد آمريکايي باشند اما بعدها حفظ قدرت اقتضا مي‌کند که به آمريکا چراغ سبز نشان دهد لذا در گفتار و عملکردشان قهرا تناقض به وجود مي‌آيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 25 دي 1391
این جانب به عنوان فرهنگی شاغل در اسلامشهر بودم و در زمان رای گیری مجل که آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدا بود به همره چند نفر دیگر مسئول بازرسی چند حوزه بودیم که در شهرک مهدیه اسلام شهر متوجه شدیم یک ماشین استیشن که بر روی آن عکس هاشمی همراه با پرچم ایران چسبیده بود دم درب ورودی مسجد ایستاده بود و از آنها خواستم که با کندن عکس ها آنجا را ترک کنند آنها ابتدا مقاومت کرده و اینکه از قبل چسبانده و امکان کندن نیست و بنده با زحمت آنها را کندم و متوجه شدم که از قصد آمدند و تا قبل از آمدن ما چه کردند خدا می داند ...... جناب آقای هاشمی و اطرافیان منظور از انتخاب ازاد چیست البته من نمی خواهم از کسی یا گروهی حمایت کنم ولی خدا شاهد و گواه است که این مسئله را خود دیدم که آن روزها ثروتمندان چگونه عکس های هاشمی را روی ماشینشان چسباندند ... به امید ...... !!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.